Wczytuję dane...
Realizacja zamówienia: 24 godzin
Wysyłka od: 9.00 PLN

Nośnik: CD 1szt.

Format: Kompilacja

--------------------------------------------------

Stan płyty: Bardzo dobry+ (VG+)

Idealny (Mint, M) Płyta nowa lub nieużywana, powierzchnia bez śladów użytkowania.

Doskonały (Near Mint, NM) Stan bliski ideału. Brak widocznych oznak użytkowania. Płyta używana wyjątkowo ostrożnie.

Rewelacyjny (Excellent, EX) Kilka drobnych, na pierwszy rzut oka, niewidocznych śladów użytkowania

Bardzo dobry+ (Very Good Plus, VG+) Drobne, miejscowe zarysowania powierzchni, bez wpływu na odsłuch.

Bardzo dobry (Very Good, VG) Liczne, drobne zarysowania, bez wpływu na odsłuch.

Dobry (Good, G) / Dobry+ (Good+, G+) Występują liczne zarysowania. Płyta odtwarza bez problemów, nie przeskakuje i nie zawiesza się.

Zadowalający (Fair, F) Płyta może mieć problem z odczytaniem niektórych ścieżek, głównie w odtwarzaczu z czułym laserem.

Kiepski (Poor, P) Wyraźnie zużycie nośnika. Płyta nie odtwarza bez przeskoków i powtórzeń.

Zły (Bad, B) Liczne, wyraźne zarysowania lub pęknięcia. Wartość wyłącznie kolekcjonerska.

-------------------------------------------------

Stan okładki: Doskonały (NM)  

Idealny (Mint, M) Wkładka/Książeczka/Digipack w idealnym stanie bez śladów zużycia.

Doskonały (Near Mint, NM) Stan bliski ideału. Minimalne oznaki zużycia.

Rewelacyjny (Excellent, EX) Drobne, pobieżnie lub niedostrzegalne na pierwszy rzut oka ślady zużycia. Brak wtórnych zniekształceń

Bardzo dobry+ (Very Good Plus, VG+) Normalne, nieznaczne zużycie, np. miejscowe przetarcia i drobne zagięcia, bez wyraźnych wad.

Bardzo dobry (Very Good, VG) Na powierzchni mogą pojawić się miejscowe ślady zużycia, np. nieznaczne wgniecenia, rozdarcia i blaknięcia kolorów.

Dobry (Good, G) / Dobry+ (Good+, G+) Na powierzchni mogą pojawić się wyraźne ślady zużycia, np. wgniecenia, rozdarcia i blaknięcia kolorów.

Zadowalający (Fair, F) Znaczne zużycie okładki. Pofalowania, plamy, naddarcia, liczne podpisy i/lub inne wyraźne zużycia powierzchni.

Kiepski (Poor, P) Bardzo zniszczona okładka lub częściowy jej brak.

Zły (Bad, B) Wyraźnie zniszczona okładka, w przynajmniej dwóch częściach.

------------------------------------------------------------------------------------------------------

WYDAWNICTWO / NR KATALOGOWY: EMI Classics – 0777 7 54437 2 1, EMI Classics – CDC 7 54437 2

KOD KRESKOWY0 7777 54437 2 1

MATRIX: 754437 2 AR @ 2 2-2-4-NL

ROK WYDANIA: 1992

KRAJ WYDANIA: Europa (Made in Holland)

TRACKLISTA:

1 Fidelio: Scena & Aria: Ah! Perfido, Op.65
Composed By – Ludwig van Beethoven
Conductor – Nicola Rescigno
Engineer – Paul Vavasseur
Orchestra – Orchestre De La Société Des Concerts Du Conservatoire
Producer – Michel Glotz
14:25

2 Don Giovanni: Non Mi Dir (Atto II)
Composed By – Wolfgang Amadeus Mozart
Conductor – Tullio Serafin
Orchestra – Orchestra Del Maggio Musicale Fiorentino
Soprano Vocals [Donna Anna] – Maria Callas
4:43

3 Die Entführung Aus Dem Serail: Tutte Le Torture = (Martern Aller Arten, 2.Akt)
Composed By – Wolfgang Amadeus Mozart
Conductor – Alfredo Simonetto
Orchestra – Orchestra Della RAI*
Soprano Vocals [Costanza] – Maria Callas
8:34

4 Oberon: Ocean, Thou Mighty Monster (Act II)
Composed By – Carl Maria von Weber
Conductor – Antonio Tonini
Engineer – Douglas Larter
Orchestra – Philharmonia Orchestra
Producer – Walter Legge
Soprano Vocals [Reiza] – Maria Callas
8:02

5 Armida: D'Amore Al Dolce Impero (Atto II)
Composed By – Gioacchino Rossini
Conductor – Alfredo Simonetto
Orchestra – Orchestra Della RAI*
Soprano Vocals [Armida] – Maria Callas
5:03

6 Lucrezia Borgia: Tranquillo Ei Posa... Com'è Bello (Prologo)
Composed By – Gaetano Donizetti
Conductor – Antonio Tonini
Engineer – Douglas Larter
Orchestra – Philharmonia Orchestra
Producer – Walter Legge
Soprano Vocals [Lucrezia] – Maria Callas
7:52

7 Don Carlo: O Don Fatale (Atto IV)
Composed By – Giuseppe Verdi
Conductor – Antonio Tonini
Engineer – Douglas Larter
Orchestra – Philharmonia Orchestra
Producer – Walter Legge
Soprano Vocals [Eboli] – Maria Callas
4:27

8 I Vespri Siciliani: Arrigo! Ah Parli Ad Un Core (Atto IV)
Composed By – Giuseppe Verdi
Conductor – Antonio Tonini
Engineer – Harold Davidson
Orchestra – Philharmonia Orchestra
Producer – Walter Legge
Soprano Vocals [Elena] – Maria Callas
4:26

9 Il Trovatore: Vanne... Lasciami... D'Amor Sull'Ali Rosee (Atto IV)
Composed By – Giuseppe Verdi
Conductor – Nicola Rescigno
Engineer – Paul Vavasseur
Orchestra – Orchestre De La Société Des Concerts Du Conservatoire
Producer – Michel Glotz
Soprano Vocals [Leonora] – Maria Callas
6:27

10 I Lombardi: Te, Vergin Santa, Invoco! (Atto I)
Composed By – Giuseppe Verdi
Conductor – Nicola Rescigno
Engineer – Paul Vavasseur
Orchestra – Orchestre De La Société Des Concerts Du Conservatoire
Producer – Michel Glotz
Soprano Vocals [Giselda] – Maria Callas
3:46

11 Aida: Pur Ti Riveggo, Mia Dolce Aida (Atto III)
Composed By – Giuseppe Verdi
Conductor – Georges Prêtre
Engineer – Paul Vavasseur
Orchestra – Orchestre National De L'Opéra De Paris
Producer – Michel Glotz
Soprano Vocals [Aida] – Maria Callas
Tenor Vocals [Radamès] – Franco Corelli
9:33

Track 1: Recorded XII.1963 & I.1964, Salle Wagram, Paris; (P) 1964 Stereo
Track 2: Recorded I.1953, Firenze; Producer & Engineer are unknown; (P) 1985 Mono
Track 3: Recorded live 27.XII.1954, San Remo; Producer & Engineer are unknown; Mono
Track 4: Recorded IV.1962, Kingsway Hall, London; (P) 1992 Stereo
Track 5: Recorded live 27.XII.1954, San Remo; Producer & Engineer are unknown; Mono
Track 6: Recorded XI.1961, Kingsway Hall, London; (P) 1992 Stereo
Track 7: Recorded IV.1961, Kingsway Hall, London; (P) 1992 Stereo
Track 8: Recorded VII.1960, Watford Town Hall; (P) 1992 Stereo
Track 9 & 10: Recorded IV.1964 & I.1965, Salle Wagram, Paris; (P) 1992 Stereo
Track 11: Recorded VII.1964, Salle Wagram, Paris; (P) 1990 Stereo

Sprawdź również