loadingimg

Wczytuję dane...
  • Szukaj
szt. na kwotę 0.00 PLN
Jon Reed - Marketing internetowy. Szybkie łącze z klientami
    •  
    • poprzedni
    • następny
    •  
Cena: 11,00 PLN
23,00 PLN
Oszczędzasz: 12.00 PLN
Wysyłka od: 9.50 PLN
  • Realizacja zamówienia: 24 godzin

średnia: 0.0  ocen: 0
Sprawdź również
  • Opis produktu
  • Opinie Klientów

Nośnik: druk

Stan książki: Bardzo dobry (książka spójna i kompletna, wnętrze bez podkreśleń i podpisów, delikatne przetarcia okładki, krawędzie niezagięte)

Język: polski

Rok wydania: 2012

Ilość stron: 272


Wydawnictwo: Helion
Autor: Reed Jon
Tłumaczenie: Sałbut Bartosz


Tę praktyczną i nieocenioną książkę powinien mieć na biurku każdy, kto chce odnosić sukcesy w sieci.
Claudio Concha, szef New Media, Big Lottery Fund

Wszystko, co musisz wiedzieć, by wypromować swoją firmę w sieci

Chociaż "oczywistą oczywistością" jest fakt, że prowadzenie marketingu w internecie to dzisiaj biznesowa konieczność, dużo prościej wygląda to w teorii niż w praktyce. Od czego zacząć? Jak się odnaleźć w całym tym chaosie? Co zrobić, by nie zaplątać się w zawiłości wirtualnej sieci? Autor tej książki nie zakłada, że skoro jesteś użytkownikiem internetu, można od razu wrzucić Cię na głęboką wodę i patrzeć, jak dramatycznie starasz się nie zachłysnąć ogromną ilością nieustannie emitowanych bajtów. Jon Reed jest konsultantem ds. mediów społecznościowych, wykładowcą, prelegentem i trenerem. Krok po kroku nauczy Cię, jak wykorzystywać ludzką potrzebę budowania relacji społecznych dla Twoich własnych biznesowych celów. Wyciągnij do swoich klientów rękę przez internet.

Zacznij od:

* zwiększania Twojej widoczności w przeglądarce Google
* prowadzenia skutecznych kampanii marketingu e-mailowego
* tworzenia treści, które zostaną docenione przez rynek
* promowania firmy w serwisach takich, jak Facebook, LinkedIn i Twitter.

 

Jeżeli chcesz otrzymać więcej zdjęć przedmiotu napisz do nas.